اجرای پروتکل‌های کرونایی در پروازهای نوروزی

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پروازهای نوروزی خبر داد و گفت: قیمت بلیت هواپیما در این ایام افزایش نمی‌یابد.

حسن خوشخو در پاسخ به این سوال که آیا تزریق سه دوز واکسن برای مسافران در پروازهای نوروزی اجباری شده است یا خیر؟ اظهار کرد: این پروتکل از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به بخش هوایی ابلاغ نشده است. اما اگر این اتفاق بیافتد، به دقت این پروتکل را اجرایی می‌کنیم و به مسافرانی که سه دوز واکسن نزده باشند، اجازه پرواز نمی‌دهیم.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمام پروتکل‌های مصوب ستاد ملی کرونا در پروازهای داخلی و خارجی اجرا شده است و همین روند همچنان ادامه دارد و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی همچین درباره قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز گفت: هیچ افزایش قیمتی در پروازهای داخلی در ایام نوروز نخواهیم داشت. بنابراین اگر ایرلاینی قیمت بلیت هواپیما را در این ایام افزایش دهد، مرتکب تخلف شده و با او برخورد خواهد شد. مردم نیز می‌توانند از طریق سامانه حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری شکایات خود را به اطلاع ما برسانند تا به آن‌ها رسیدگی شود.

پیش از این نیز رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در ایام نوروز گفته بود: بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و … در نوروز افزایش نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا