استان‌های پیشتاز در احراز هویت بورسی

تازه ترین آمار حاکی از آن است که در مرداد ماه سال جاری ۹۹ هزار و ۴۷۱ احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته که بیشترین احراز هویت نیز مربوط مانند ماه های گذشته، مربوط به استان تهران است و استان های خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان و کرمان در ادامه این لیست قرار دارند.

در مرداد ماه امسال، تعداد ۷۷ هزار و ۸۸۲ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۹۹ هزار سهامدار در این ماه به ۹۹ هزار و ۴۷۱ مورد رسیده است.

پنج استان پیشتاز در ثبت نام در «سجام»

همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» به تفکیک هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با ۱۶ هزار و ۱۴۹ مورد، خوزستان با ۸۶۹۴ مورد، خراسان رضوی با۶۱۸۲ مورد، اصفهان با ۴۹۷۹ مورد و کرمان با ۴۱۸۱ مورد در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

این درحالی است که در تیرماه، تهران با ۱۸ هزار و ۸۸۰ مورد، اصفهان با ۶۳۸۷ مورد، خوزستان با ۶۲۵۳ مورد، کرمان با ۶۲۲۷ مورد و خراسان رضوی با ۵۷۸۹ مورد در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار داشتند.

بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پنجاستان ایلام با ۲۹۸، خراسان جنوبی با ۴۲۵، کهگیلویه و بویراحمد با ۴۷۸، چهارمحال و بختیاری با ۵۲۹ و سمنان با ۶۱۳ مورد در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌های در بین سایر استان ها قرار دارند.

در ماه قبل نیز پنج استان ایلام با ۵۵۵، کهگیلویه و بویراحمد با ۵۶۴، چهارمحال و بختیاری با ۶۵۲، خراسان جنوبی با ۶۷۰ و سمنان با ۷۰۲ مورد در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌های در بین سایر استان ها قرار گرفته بودند.

سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا