ایزی جت بیش از ۲۰۰ پرواز خود را لغو کرد

شرکت هواپیمایی سوئیسی ایزی جت بیش از ۲۰۰ پرواز خود را در طول ۱۰ روز آینده به دلیل تأخیر در فرودگاه‌ها و سایر محدودیت‌ها که باعث اختلال در سفرهای هوایی در زمان تعطیلات مدارس می‌شود، لغو کرد.

این شرکت هواپیمایی اروپایی از زمانی که حذف محدودیت‌های کرونایی منجر به شروع مجدد سفرها شد، با یک سری مشکلات مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، در حالی که بسیاری از فرودگاه‌های بریتانیا برای جذب نیروی کافی مشکل دارند، شرکت ایزی جت با مشکلات فناوری اطلاعات دست و پنجه نرم می‌کند.

این شرکت هواپیمایی اخیراً ۶ صندلی مسافر را از برخی از هواپیماهای A319 خود حذف کرد تا خدمه مورد نیاز خود را یک نفر کاهش دهد.

ایزی جت در بیانیه ای که روز شنبه منتشر شد، اعلام کرد که حدود ۲۴ پرواز در روز از فرودگاه گاتویک لندن را بین ۲۸ می تا ۶ ژوئن لغو می کند. این خطوط هوایی روز پنجشنبه مجبور شد حدود ۲۰۰ پرواز را به دلیل مشکل فناوری اطلاعات لغو کند.

در این بیانیه آمده است: ما از تاخیر بوجود آمده در اطلاع رسانی برای برخی از لغو پروازها و ناراحتی های ایجاد شده برای مشتریانی که در این پروازها نام خود را رزرو کرده بودند بسیار متاسفیم، اما معتقدیم که این امر برای ارائه خدمات قابل اعتماد در این دوره شلوغ ضروری است.

این شرکت افزود: از امروز به مشتریان اطلاع داده می شود و امکان رزرو مجدد پرواز و یا دریافت بازپرداخت وجه فراهم می‌شود و می توانند طبق مقررات برای دریافت خسارت نیز اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا