ایست دلار؛ ترمز خودرو در بازار + جدول قیمت

رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو در نخستین روز شهریور ۱۴۰۰ نشان دهنده آن است که همزمان با استپ قیمتی دلار قیمت در بازار خودرو هم توقف کرد.

رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که پس از دو روز افزایش قیمت در هفته جاری امروز و در سومین روز از هفته جاری بازار محصولات ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

فعالان بازار خودرو نوسان نرخ دلار را یکی از دلایل اصلی ایجاد نوسان در بازار خودرو می دانند، بطوریکه با کوچکترین نوسانی بازار خودرو دچار تغییر می شود. روندی که طی رزوهای اخیر شاهد آن بودیم و بیشتر خودروهای داخلی رشد چند میلیونی را تجربه کردند. اما امروز و با ثابت شدن نرخ دلار بازار پرتیراژهای ایران خودرو هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

 در این میان اما فعالان بازار خودرو افزایش نرخ دلار را یکی از دلیل رشد قیمت پرتیراژهای داخلی در بازار می دانند، بطوریکه طی روزهای اخیر بازار شاهد نوسان قیمت دلار بود، نوسانی که توانست این بازار را به خود همراستا کند. طی روزهای اخیر نرخ دلار در بازار روند رو به بالا به داشته و این امر موجب شده تا سایر بازارهای دارایی از جمله بازار خودرو نیز رشد قیمت داشته باشد. اما امروز بازار دلار شکل ثبات پیدا کرد و این امر موجب شد تا بازارهای دارایی تغییری نداشته باشند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX  » ، «سمند LX با موتورEF7  » و «سمند سورن» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX» در بازار ۲۴۰ میلیون تومان قیمت خورد. در این میان «سمند LX با موتورEF7» هم بدون تغییر در بازار ۲۵۹ میلیون تومان قیمت خورد.  در میان خودروهای پرتیراژ ایران «سمند سورن» امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار با قیمت ۲۶۵ میلیون تومان عرضه شد.

«پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر در بازار ۲۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز در بازار افزایش قیمتی نداشت و با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز امروز در بازار به ۲۵۰ میلیون تومان رسید.

ایران 1 شهریور

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا