اینستاگرام پست نماینده موافق طرح فضای مجازی را حذف کرد

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان (جنوب استان کرمان) در مجلس می‌گوید که شبکه اجتماعی اینستاگرام پست اخیر وی که در تشریح طرح صیانت از فضای مجازی منتشر کرده بود را حذف کرده است.

منصور شکرالهی اظهارداشت: پس از انتشار پستی مربوط به طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در صفحه اینستاگرامی خود، اینستاگرام با پیامی مبنی بر اینکه پستتان برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است، این پست را از صفحه شخصی ام حذف کرد.

حذف این پست بازتاب های مختلفی نیز داشته زیرا برخی شهروندان و رسانه های محلی مدعی شده بودند که خود نماینده موافق طرح صیانت این پست را حذف کرده است اما شکرالهی می‌گوید که اینستاگرام در مشروح پیام حذف خود آورده است: پست شما را به دلیل نقض دستورالعمل های انجمن خود در خصوص سازمان های خطرناک یا خشونت بار برداشتیم، اگر دوباره چیزی پست کنید که بر خلاف دستورالعمل های ما باشد، حسابتان به همراه پست ها، بایگانی، پیام ها و دنبال کنندگان حذف خواهد شد.

وی این اقدام اینستاگرام را نقض حقوق آزادی دانست و گفت: این اقدام خلاف اصل آزادی بیان است.

شکرالهی همچنین در واکنش به برخی خبرها مبنی بر حذف کردن پست توسط این نماینده توضیح داد: هیچ پستی را حذف نکرده ام و حذف پست توسط خود اینستاگرام انجام شده است.

اینستاگرام پست نماینده موافق طرح فضای مجازی را حذف کرد

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا