برگزاری نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی از ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری در ایام پایانی سال جاری و ماه مبارک رمضان خبر داد.

شهیاد آبنار – قائم مقام معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی – از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری در ایام پایانی سال جاری و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه به مدت ۱۰ روز در سراسر کشور برگزار می‌شود که قیمت کالاهای عرضه شده در آن ۱۰ درصد کمتر از قیمت بازار خواهد بود.

وی محل برگزاری این نمایشگاه در تهران را بوستان ولایت، خلیج فارس، مصلی تهران، حکیمیه و مناطقی دیگر اعلام کرد و یادآور شد: کالاها در ۲ گروه اساسی و ضروری عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی خاطرنشان کرد: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه عرضه مستقیم اقلام‌ اساسی و ضروری شامل روغن نباتی، برنج، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ، خرما، ماهی، صیفی‌جات (پیاز و سیب زمینی) و انواع میوه‌ها اعم از پرتقال و سیب است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه سایر اقلام غذایی از جمله ماکارونی، کنسروجات، رب گوجه فرنگی، آجیل، شیرینی، کیک، کلوچه، شکلات، انواع شیرینی، آب معدنی، لبنیات و حبوبات نیز عرضه خواهد شد.

آبنار تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف اثرگذاری در تعیین تقاضای جامعه هدف و دسترسی آسان آحاد مردم به مایحتاج ضروری برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا