تو بانک‌داری؛ وقتی tobank‌داری

با استفاده از قابلیت‌های اپلیکیشن ” TOBANK ” می‌توانید در چند دقیقه نسبت به احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری(آنلاین) اقدام کنید.

اپلیکیشن ” TOBANK ” اپلیکیشنی هوشمند است که امکان احراز هویت و افتتاح سپرده کاملا آنلاین را بدون حضور در شعبه، در کمترین زمان برای شما فراهم می‌کند.

با استفاده از اپلیکیشن مذکور همچنین امکان درخواست صدور کارت و کاربری اینترنت بانک و موبایل بانک فراهم بوده و کارت بانکی پس از احراز هویت، در محل اعلامی شما به صورت رایگان تحویل می‌شود.

تمام خدمات مربوط به احراز هویت و افتتاح حساب آنلاین با استفاده از TOBANK ، توسط بانک گردشگری تضمین شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، ” TOBANK ” به عنوان یک نئوبانک عمل می کند و به صورت ۲۴ ساعته خدمات خود را رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

متقاضیان می توانند برای دریافت نسخه موبایلی جهت احراز هویت و افتتاح حساب به آدرس اینترنتی tobank.ir مراجعه نمایند. در صفحه نخست امکان دریافت اپلیکیشن با لینک مستقیم ios و اندروید برای همه مشتریان به صورت رایگان فراهم است. (نیازی به خرید اشتراک سیب اپ نیست).

این گزارش حاکیست: در سال ۱۴۰۱ خدمات جدیدی همچون افتتاح حساب بلندمدت، خرید یونیت صندوق های سرمایه گذاری، درخواست نصب دستگاه پوز و… به خدمات tobank اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا