تکرار رویه اختلال سایت خودروسازان داخل در زمان ثبت‌نام‌/ ‌سایپا کماکان امکان ثبت‌نام نمی‌دهد‌

با وجود اعلام قبلی سایپا برای آغاز ثبت‌نام فروش فوری ۲ محصول این شرکت از روز گذشته، کماکان سایت ثبت‌نام سایپا در دسترس نیست و امروز این شرکت خودروسازی برای سومین بار طی اطلاعیه‌ای بابت قطع بودن سایت از مردم عذرخواهی کرد.‌

طبق اطلاعیه‌‌های قبلی مقرر بود شرکت خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۴ بهمن از طریق سایت ثبت‌نام خودرو ‌به آدرس https://saipa.iranecar.com ثبت‌نام متقاضیان ‌خودرو در طرح عرضه فورس محصولات خود را انجام دهد.

این سایت روز گذشته به محض ورود متقاضیان برای ثبت‌نام ‌از دسترس خارج شد و کاربران با پیغام «سایت در دسترس نیست» مواجه شدند.

پس از این اتفاق اعلام شد که با توجه به مراجعه زیاد مردم به سایت، این سایت دچار اختلال شده است و بنابراین زمان ثبت‌نام از ساعت ۱۴ روز گذشته به ساعت ۱۸ تغییر یافت‌‌.

اما ‌ساعت ۱۸ دیروز هم مشکلات سایت ثبت‌نام سایپا رفع نشد و مردم برای ثبت‌نام سرگردان بودند.

مجددا ‌شرکت سایپا برای دومین بار ساعت فروش فوری محصولات خود را تغییر داد و اعلام کرد روز پنجم بهمن‌ ثبت‌نام انجام می‌شود.

اما امروز هم در لحظه تنظیم این گزارش کماکان ایرادات سایت فروش سایپا برطرف نشده است و ‌شرکت سایپا در سومین اطلاعیه خود ‌ضمن عذرخواهی از مشتریان به دلیل عدم اجرای به موقع طرح فروش فوق العاده اعلام کرده است به دلیل بهبود برخی موارد سیستمی در سامانه فروش محصولات سایپا این سامانه برای ساعاتی از دسترس خارج شده است.

بنابراین گزارش در این عرضه دو خودروی کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال به قیمت ۲.۹۷۵.۱۸۰.۰۰۰ ریال و همچنین شاهین G به قیمت ۳.۴۴۷.۴۷۰.۰۰۰ ریال عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا