جدول خاموشی‌های احتمالی پایتخت از ۹ تا ۱۴ مرداد

شرکت توزیع برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای، جدول جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت را منتشر کرد.

شرکت توزیع برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص زمان بندی خاموشی‌های احتمالی در تهران، جدول جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت را منتشر کرد.

متن اطلاعیه شرکت توزیع برق تهران بزرگ در خصوص زمان بندی جدید خاموشی‌های احتمالی تهران بدین شرح است: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به اطلاع هموطنان ساکن پایتخت می‌رساند بنا بر اطلاعیه شرکت برق منطقه‌ای تهران، بروز برخی مشکلات فنی در شبکه انتقال(موضوع اطلاعیه شرکت برق منطقه ای تهران) و وقوع محدودیت‌هایی در توزیع انرژی به ویژه در مناطق شرق و شمال شرق پایتخت، گروه‌های تعمیراتی و رفع عیب شرکت برق منطقه‌ای تهران، همچنان بدون وقفه در حال تلاش برای رفع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند.

همزمان تمامی متخصصان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در تلاشند تا پایداری شبکه برق تهران بزرگ را حفظ کنند. این شرایط منجر به ضرورت تغییر در برنامه زمان بندی خاموشی‌های احتمالی کلان شهر تهران شده است. شما می‌توانید جدیدترین زمان بندی تعیین شده را از طریق لینک‌های معرفی شده در ذیل این اطلاعیه دریافت کنید. ضمن عذرخواهی بابت تمامی مشکلات پیش آمده خواهشمندیم همچون همیشه با حداکثر صرفه جویی ممکن در مصرف برق با خادمان خود در صنعت برق کشور در گذر از شرایط فعلی، همراه و همگام باشید.

شایان ذکر است در صورت همکاری مشترکان برق در به کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف و در نتیجه تامین انرژی موردنیاز شبکه، خاموشی اعمال نخواهد شد.

برای دیدن جدول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۹ لغایت ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰  کلیک کنید.  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا