حذف رمز بیش از ۵هزار کارت سوخت در تهران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با آغاز طرح محدودسازی کارت‌های سوخت اضطراری، بیش از پنج هزار کارت هوشمند در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رمزگشایی شد.

فریدون یاسمی گفت: با آغاز طرح محدودسازی کارت‌های اضطراری موجود در جایگاه‌های سوخت مایع در منطقه تهران، استفاده از کارت‌های سوخت شخصی توسط شهروندان با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

یاسمی با اشاره به تمایل شهروندان به استفاده از کارت‌های سوخت شخصی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، این تعداد کارت سوخت شخصی در نواحی تهران حذف رمز شده است.

او افزود: با تلاش گسترده و شبانه‌روزی کارشناسان سامانه هوشمند سوخت منطقه تهران، هم‌اکنون حذف رمز در ۱۳ ناحیه داخلی و حومه منطقه تهران انجام می‌شود.

این مقام مسئول گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و خودرو تحت مالکیت، به نواحی ۱۳ گانه منطقه تهران مراجعه و نسبت به حذف رمز کارت‌های سوخت شخصی خود اقدام کنند.

گفتنی است، منطقه تهران داری پنج ناحیه مرکزی، شمال، جنوب، شرق و غرب در تهران بزرگ و هشت ناحیه شهرری، دماوند، فیروزکوه، پاکدشت، ورامین، اسلامشهر، رباط کریم و شهریار در شهرستان‌های تابعه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا