رشد ۷.۶۱ درصدی شاخص بورس در آبان امسال

شاخص بورس در آبان امسال طی ۲۲روز معاملاتی، با ثبت ۹۹هزار و ۶۳۸واحد افزایش، معادل ۷۶۱ درصد رشد کرد.

در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در مهر امسال تعداد ۲۱۲میلیارد و ۲۸۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۶۵هزار و ۵۲۷میلیارد ریال در بیش از ۷میلیون و ۷۹۲هزار و ۱۲۷دفعه طی ۲۲روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت که در مقایسه با ماه قبل خود به ترتیب ۱۰۰، ۷۹ و ۸۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این درحالی است که تعداد ۲۹میلیارد و ۸۹۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۲۸هزار و ۴۰۹میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته که نسبت به مهرماه گذشته به ترتیب ۶۳.۴۶ و ۶۳.۸۲ درصد افزایش داشته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۲روز، با ۹۹هزار و ۶۳۸واحد افزایش، معادل ۷.۶۱ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۰۸هزار و ۵۹۸واحد در پایان این ماه رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۵هزار و ۴۷۶واحد افزایش، معادل ۶.۷۲درصد رشد کرد و رقم ۴۰۴هزار و ۴۷۱واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۸۵هزار و ۳۸۴واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۵۷هزار و ۶۷۳واحد و شاخص بازار دوم با ۱۶۲هزار و ۱۹۷واحد افزایش به عدد ۲ میلیون و ۷۵۵هزار و ۴۶۳واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۸.۷۸درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۶.۲۵درصد رشد همراه شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا