سازمان بورس فعالیت ماینرها در شرکت بورس را تایید کرد

سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: در رسیدگی های نظارتی سازمان بورس و اوراق بهادار، تعدادی ماینر که از سوی شرکت بورس اوراق بهادار تهران مورد بهره برداری قرار گرفته است، در ساختمان شرکت مزبور کشف شد.

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای اعلام کرد: جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند در رسیدگی های نظارتی سازمان بورس و اوراق بهادار، تعدادی ماینر که از سوی شرکت بورس اوراق بهادار تهران مورد بهره برداری قرار گرفته است در ساختمان شرکت مزبور کشف گردید و در ادامه بررسی نیز مشخص شد که فعالیت مزبور در گزارش ها و حساب های شرکت به طور کامل ثبت و افشا نشده است و با توجه به اینکه بدوا چنین امری با اساسنامه و رسالت شرکت بورس نیز همخوانی نداشته است، موضوع به معاونت حقوقی سازمان ارسال شده است.

رسیدگی به این موضوع به طور فوق العاده در دستور کار کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان قرار گرفته و برای بررسی کم و کیف و ابعاد تخلفات این موضوع، مدیران بورس تهران فراخوانده شده اند.

بدیهی است بعد از رسیدگی کامل و ارزیابی توضیحات و مستندات این امر که در حوزه داخلی شرکت رقم خورده است، نتایج رسیدگی و جزییات امر و تصمیم سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است روز گذشته روابط عمومی بورس تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ فعالیتی در زمینه استخراج رمز ارز در شرکت بورس تهران وجود ندارد و موضوع پنهانی که عده ای مدعی کشف آن شده اند، اساساً تکذیب می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا