سود سهام عدالت تا پایان هفته واریز می‌شود

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران گفت: تا پایان هفته سود سهامداران عدالت واریز خواهد شد.

محسن خدابخش، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران در بخش خبر ۲۱ شبکه یک سیما اظهار داشت: در راستای افزایش شفافیت و با توجه به اینکه ضریب نفوذ معاملات آنلاین افزایش پیدا کرده، هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مصوب نمود که از تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، همه معامله گران بر خط مانند بقیه معامله گران، ۲۰ مظنه را خواهند دید.

وی تاکید کرد: آن چیزی که سرمایه گذاران باید در خرید و فروش سهام یا اوراق بهادار مدنظر قرار دهند، ارزش سهام شرکت هاست و نباید تحت تاثیر مظنه‌های آن قرار گیرند.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران اظهار داشت: از ۷ شرکتی که اعلام شد سود سهام عدالت را واریز نکرده اند؛ یکی از شرکت‌ها سود خود را پرداخت کرده، سه شرکت دیگر هم بیش از نیمی از سود خود را پرداخت کرده اند و فقط سه شرکت مخابرات ایران، شرکت گروه مپنا و گروه سیمان دشتستان هستند که تا الان سود سهام عدالت را واریز نکرده اند که این عدم واریز به هیچ وجه قابل قبول نیست و اقدامات برخوردی با این شرکت‌ها صورت خواهد گرفت.

خدابخش ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، سه شرکتی که بخشی از سود خود را واریز کرده بودند، بقیه سود را هم طی همین هفته پرداخت خواهند کرد و بعد از پرداخت این سه شرکت، تا آخر این هفته سود سهامداران عدالت واریز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا