شاخص بورس هفته گذشته ۹ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۹هزار و ۲۹۳واحد افزایش، معادل ۰.۶۹درصد رشد کرد.

در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۵میلیارد و ۷۴۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷۰هزار و ۹۹میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۹۲۴هزار و ۲۱۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱۹.۹۴ درصد رشد و ۵.۳۸ و ۸.۷۷ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۹۳۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۰هزار و ۹۸میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۶.۷۳ و ۴.۸۸ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۹ آذر با ۹هزار و ۲۹۳واحد افزایش، معادل ۰.۶۹درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۴۹هزارو ۳۶۵واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۳هزار و ۹۷۵واحد کاهش، معادل ۱.۰۸درصد افت کرد و رقم ۳۶۳هزار و ۵۸۶واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۷هزار و ۴۲۹واحد افزایش به رقم ۱۰۱۸هزار و ۸۷۵واحد و شاخص بازار دوم با ۱۶هزار و ۷۶۷واحد رشد، به عدد ۲ میلیون و ۶۲۳هزار و ۱۰۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۷۳درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۶۴درصد افزایش همراه شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا