فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برای سه گروه متقاضیان

گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت عید نیمه شعبان فروش فوق‌العاده تعدادی از محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده اجرایی می‌کند.

هنوز اطلاعات جامع از این طرح در دسترس قرار نگرفته و مشخص نیست با قرعه‌کشی خواهد بود یا خارج از فرآیند قرعه‌کشی؟ اما آنچه که تاکنون مشخص شده این است این طرح فروش در قالب طرح ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا می شود.

طبیعتا تعریف حساب وکالتی و واریز وجه پیش از آغاز فرآیند ثبت‌نام تنها برای متقاضیان عادی ضروری است؛ موجودی حساب وکالتی برای محصولات سواری ۱۳۰ میلیون تومان و برای محصولات خانواده هایما ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

این شرکت اعلام کرده است که اطلاعات تکمیلی و بخشنامه فروش محصولات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است که این طرح در حالی اجرایی می‌شود که طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر بوده است در هفته جاری، طرح یکپارچه فروش خودرو برای دولتی‌ها و خصوصی‌ها، خارج از فرآیند قرعه‌کشی (برنده شدن یا نشدن) برگزار شود اما مشخص نیست این موضوع این هفته عملی می‌شود یا خیر.

متقاضیان عادی می‌توانند طی روز جاری (سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه) و پنجشنبه (۱۸ آذر ماه) با مراجعه به بانک‌های عامل معرفی شده نظیر صادرات، ملی، سپه، رفاه، ملت، تجارت، پاسارگارد و پارسیان نسبت به تعریف حساب وکالتی و واریز وجه مذکور (سواری ۱۳۰ میلیون تومان و هایما ۴۰۰ میلیون تومان) اقدام کنند.

ثبت‌نام از روز چهارشنبه (۱۷ اسفند ناه) همزمان با میلاد امام زمان (عج) تعالی به مدت سه روز (پایان روز جمعه ۱۹ اسقند ماه) از طریق سایت فروش این گوره خودروسازی انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا