قیر رایگان هفته آینده در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد

نایب رئیس مجلس گفت: موضوع قیر حواله‌ای مصوب مجلس علی رغم نشست‌های متعدد با وزیر سابق به نتیجه نرسید اما پیرو نشست با وزیر نفت قیر حواله ای تا شنبه هفته آینده در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

علی نیک زاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز( یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه) نمایندگان با وزیر نفت، گفت: نمایندگان سوالات خود از وزیر نفت را در ۵ حوزه مطرح کردند، یکی از موضوعات مطرح شده در زمینه صادرات نفت بود که در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته و دیپلماسی نفتی نیز مورد توجه قرار گرفته شده و عملکردها قابل قبول است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در نشست‌های متعدد موضوع میزان مصرف گاز در زمستان توسط وزارت نفت رصد شده است، ادامه داد: میزان سرمایه گذاری مورد نیاز در ۸ سال برای حوزه گاز توسط وزارت نفت با تفکیک میزان سالانه استخراج شده است و باید این سرمایه گذاری انجام شود تا در سال‌های آینده مشکلی در این حوزه نداشته باشیم.

وی ادامه داد: موضوع قیر حواله‌ای مصوب مجلس علی رغم نشست‌های متعدد با وزیر سابق به نتیجه نرسید اما پیرو نشست هفته گذشته با وزیر نفت قیر حواله ای تا شنبه هفته آینده در اختیار دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت راه و شهرسازی، سازمان نوسازی مدارس، سازمان شهرداری‌ها، سازمان منابع طبیعی و پایگاه‌های بسیج قرار می‌گیرد.

نیکزاد با بیان اینکه از اقدام ارزشمند همه دستگاه‌های مرتبط خصوصا وزارت نفت در زمینه خنثی سازی حمله سایبری به سامانه جایگاه‌های سوخت تشکر می‌کنیم، گفت: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل انجام حماسه بزرگ در دریای عمان و خلیج فارس مفتخریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا