قیمت انواع سکه و طلا اعلام شد

سکه امامی، امروز به ۱۱۸۲۵۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و بیست و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است..قیمت دلار هم بالارفت.

در شروع معاملات امروز شنبه ۲۷ شهریور ماه قیمت طلا در حالی ارزان شد که قیمت سکه و قیمت دلار گران شدند.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا امروز – شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ – با رشد ۰.۰۱ درصدی به ۱۷۵۴ (یک هزار و هفتصد و پنجاه و چهار )دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱۱۴۱۲۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و یک هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۹۱ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۷ درصدی، از ۴۹۸۱۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و هشتاد و یک هزار) تومان به ۴۹۴۶۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و چهل و شش هزار) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

در بازار امروز دلار در بازار آزاد نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۸۰ تومان افزایش، ۲۷۵۰۰ (بیست و هفت هزار و پانصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

همچنین دلار در بازار متشکل با افزایش ۰.۲۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۶۵۵۳ (بیست و شش هزار و پانصد و پنجاه و سه ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

قیمت یورو در بازار آزاد امروز – شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ – با رشد ۰.۸۵ درصدی به ۳۲۲۸۳ (سی و دو هزار و دویست و هشتاد و سه ) تومان رسید.

قیمت پوند امروز

پوند، امروز به ۳۷۸۸۶ (سی و هفت هزار و هشتصد و هشتاد و شش ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۷۹ درصدی داشته است.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۴ تومان افزایش، ۷۴۹۴ (هفت هزار و چهارصد و نود و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت لیر ترکیه امروز

لیر ترکیه امروز به ۳¡۲۴۰ (سه هزار و دویست و چهل ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار کانادا

همچنین دلار کانادا با افزایش ۰.۸۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۱۷۱۲ (بیست و یک هزار و هفتصد و دوازده ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۱۱۸۲۵۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و بیست و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

در بازار امروز نیم سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۵۹۰۰۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ ربع سکه

امروز ربع سکه امروز – شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ – با کاهش ۰.۸۵ درصدی به ۳۵۲۰۰۰۰ (سه میلیون و پانصد و بیست هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به ۲ روز پیش، با ۷۰۰۰ تومان کاهش، ۲۲۳۸۰۰۰ (دو میلیون و دویست و سی و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا