نوار شمالی از روز پنجشنبه ‌مجدد سرد می‌شود

هواشناسی با پیش بینی جوی آرام همراه با افزایش دما در اغلب مناطق کشور در دو روز آینده، برای شمال کشور در پایان هفته کاهش دما و شروع مجدد بارندگی‌ها را پیش‌بینی کرد.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی امروز در فارس، شمال بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرق خوزستان، جنوب اصفهان، یزد، کرمان وخراسان جنوبی فعال است.

همچنین بارش‌ها امروز در آذربایجان شرقی و غربی و استان اردبیل به صورت پراکنده ادامه دارد.

این بارش‌ها که به صورت رعد و برق و گاهی تگرگ است، فردا (سه‌شنبه ) نیز در یزد، شمال شرق فارس، کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

هواشناسی درباره اثرات مخاطرات بارش‌ها شامل برخورد صاعقه و ریزش تگرگ هشدار زرد داده است.

هواشناسی برای باقی استان‌ها جوی آرام همراه با آسمانی صاف و آفتابی را پیش بینی کرد و از روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور تا روز پنجشنبه خبر داد.

استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و هرمزگان با ثبت بیشینه دمای بیش از ۳۰ درجه، گرم‌ترین استان‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

فردا همچنین احتمال خیزش خاک به دلیل وزش باد شدید را در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور خواهیم داشت و به دلیل افزایش نسبی دما در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی احتمال وقوع بهمن پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام هواشناسی، هوای پایتخت امروز صاف تا کمی غبارآلود خواهد بود و در ارتفاعات رشد ابر پیش بینی می‌شود. کمترین دما امروز در تهران هشت درجه بالای صفر ثبت شد.

هم چنین روزهای پنجشنبه تا جمعه مجدد با کاهش دما در نوار شمالی کشور، بارش‌ها در شمال و اردبیل آغاز می‌شود، ضمن اینکه دریای خزر پایان هفته مواج است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا