هدفمندی یارانه‌ها در جلسه کمیسیون مجلس بررسی شد

غلامرضا مرحبا، در خصوص جلسه کمیسیون با غلامحسین اسماعیلی وزیر پیشنهاد فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این جلسه اسماعیلی برنامه هایش را ارائه کرد و نمایندگان دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محور صحبت نمایندگان درباره نحوه مقابله با هجمه‌ها علیه فرهنگ ایرانی اسلامی، حمایت از هنرمندان و وضعیت معیشتی آنها، رسیدگی به رسانه‌های مکتوب، سینما و تلویزیون توجه به خرده فرهنگ‌های ایرانی و چگونگی حفظ و تعالی آن‌ها بود.

وی ادامه داد: پس از آن عبدالمالکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون حضور یافت. محور صحبت‌های نمایندگان با عبدالمالکی در مورد حمایت از بخش تعاون، بررسی وضعیت صندوق‌های بازنشستگی، چالش‌های قانون کار و روابط کار، بیمه‌های تامین اجتماعی، بنگاه داری در وزارت کار و تامین اجتماعی، نحوه کمک به افزایش اشتغال، کمک به مددجویان بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: بعد از آن اوجی وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون حضور یافت. سهمیه ایران در اوپک، استفاده مشترک از میادین نفتی، فروش نفت در شرایط تحریم، بهره برداری از نفت خزر، هدف مندی یارانه ها، توسعه مناطق نفت خیز، توسعه تکنولوژی صنعت نفت، تعیین تکلیف شرکت‌های خارجی که پروژه‌های ایران را نیمه کاره رها کردند در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه جلسه نیز محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو به سوالات نمایندگان پاسخ داد، گزارش کمیسیون درباره وزرای پیشنهادی اقتصادی آماده خواهد شد و به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا