پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین در ۷ روز آینده

بیت کوین در هفت روز گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و این گمانه زنی را در مورد شروع یک بازار صعودی جدید تحریک کرده است؛ پیش بینی قیمت بیت کوین می تواند دشوار باشد ولی عوامل متعددی در مورد چشم انداز آینده آن وجود دارد.

بیت کوین در هفت روز گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است، که این گمانه زنی را در مورد شروع یک بازار صعودی جدید تحریک کرده است. در حالی که پیش بینی قیمت بیت کوین می تواند دشوار باشد، عوامل متعددی در مورد چشم انداز آینده آن وجود دارد.

با افزایش پذیرش در سراسر جهان و تعهد به نوآوری، بیت کوین می تواند در مسیر صعودی دیگری در آینده نزدیک باشد.

شاخص ترس و طمع بیت کوین پس از ۱۰ ماه وارد منطقه “طمع” می شود!

پس از بیش از ۲ ماه شناور بودن در منطقه “ترس”، شاخص ترس و حرص بیت کوین بار دیگر به منطقه “طمع” تغییر کرده است. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال خوش‌بین‌تر هستند.

1

بیت کوین امسال عملکرد چشمگیری داشته است و قیمت آن نزدیک به ۴۰ درصد افزایش یافته است. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به پایین‌ترین قیمت دو ساله سال گذشته یعنی زیر ۱۶۰۰۰ دلار است و نشان‌دهنده چشم‌انداز مثبتی در مورد ارز دیجیتال اصلی است.

دعوای بلاک چین آرگو: شرکت اطلاعات مالی قبل از عرضه اولیه اولیه سهام را به سرمایه گذاران «گذاشته است»

یک شکایت دسته جمعی علیه Argo Blockchain، یک شرکت استخراج بیت کوین، توسط سرمایه گذاران آن تنظیم شده است. این دادخواست ادعا می کند که شرکت آنها را از طریق ادعاهای نادرست قبل از عرضه عمومی اولیه (IPO) گمراه کرده است.

در سپتامبر ۲۰۲۱، یک شرکت مستقر در لندن، ۷.۵ میلیون سهام را با نرخ ۱۵ دلار برای عموم منتشر کرد و در مجموع ۱۱۲.۵ میلیون دلار افزایش داد.

در این شکایت ادعا شد که مطالب ثبت شده مربوط به IPO شامل حقایق نادرست بوده و با قوانین و مقررات مربوطه مطابقت نداشته است.

طبق این شکایت، آرگو ظاهراً خطرات مرتبط با وضعیت مالی، تامین برق و مسائل شبکه را به حداقل رسانده است. علاوه بر این، به اغراق در وضعیت مالی و چشم انداز تجاری خود نیز متهم شده است.

بر اساس یک پرونده، تولید بیت کوین این شرکت از آوریل تا می ۲۰۲۲ به دلیل افزایش مشکل شبکه، هزینه های بالاتر برق و اختلال در فعالیت های استخراج در محل تگزاس آن به نام هلیوس، ۲۵ درصد کاهش یافته است.

نظری در مورد کریپتو دارید؟ کاخ سفید اکنون نظر شما را می خواهد

OSTP در کاخ سفید از عموم مردم دعوت می کند تا بینش خود را ارائه دهند که در ایجاد یک سیاست برای ارزهای دیجیتال استفاده می شود. دفتر سیاست علم و فناوری (OSTP) مقاله‌ای را در ۲۶ ژانویه منتشر کرد و بر اهمیت افکار عمومی در شناسایی حوزه‌های کلیدی که باید در تحقیق و توسعه ارزهای رمزنگاری شده تمرکز کرد، تأکید کرد.

FTAC (کمیته اقدام سریع) درخواست کرده است که تا ۲۳ مارس توسط آژانسی که با آن در ارتباط هستند نظر ارائه شود. این نظر باید بر موضوعات ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین، دفتر کل توزیع شده، DeFi (مالی غیرمتمرکز) و هوشمند تمرکز کند. قراردادها

دفتر سیاست علم و فناوری (OSTP) اخیرا اعلام کرده است که افکار عمومی را در مورد موضوعاتی مانند امنیت سایبری، حریم خصوصی و ارزهای دیجیتال جمع آوری خواهد کرد. در نظر گرفته شده است که این تحقیق در رویکرد خود جامع و کامل باشد.

کاخ سفید اخیراً بیانیه‌ای صادر کرد و اذعان کرد که ایالات متحده به دنبال راه‌اندازی ارز دیجیتال خود است. این ارز پیشنهادی به عنوان ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) نامیده می شود و عرضه آن به طور فعال توسط ایالات متحده آمریکا در حال بررسی است.

قیمت بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۲۳۰۷۲ دلار معامله می شود. دارای حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲۳ میلیارد دلاری است. جفت BTC/USD بالاتر از خط حمایت در حدود ۲۲,۳۲۵ دلار است و شمع های Doji و Spinning Top در محدوده ۲۲,۳۴۰ تا ۲۳,۴۰۰ دلار بسته می شود.

بیت کوین در مرز ۲۳۲۵۰ دلار با یک مانع بزرگ روبرو است، اما اگر بتواند این مانع را بشکند، ارزش آن می تواند به طور قابل توجهی به ۲۳۹۰۰ دلار یا حتی بالاتر از ۲۵۱۵۰ دلار برسد.

2

نمودار قیمت بیت کوین

در سمت پایین، شکست نزولی در سطح ۲۲۳۲۵ دلار می تواند BTC/USD را در معرض نزولی قرار دهد و منجر به تغییر نزولی در بازار شود. چنین حرکتی ممکن است منجر به کاهش قیمت بیت کوین به ۲۱۵۰۰ دلار و حتی رسیدن به ۲۰۴۵۰ دلار شود.

اخیراً ۱۵ ارز رمزنگاری شده با بیشترین پتانسیل را برای سال ۲۰۲۳ شناسایی کرده است. اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید، پروژه های دیگری نیز وجود دارند که اگر به خوبی در مورد آنها تحقیق کنید، می توانند بازده خوبی داشته باشند.

سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال به طور مداوم آلت کوین ها و ICO ها را در فضای دارایی دیجیتال نظارت می کنند تا در مورد همه روندها و فرصت های در حال ظهور به روز بمانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا