گزارش روزانه بورس ۱۷ خرداد/ سقوط آزاد ۷۳ هزار واحدی شاخص کل

بازار سهام، اولین روز هفته را با ریزشی ۷۳ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

بازار سهام اولین روز کاری هفته را همچون سایر بازارها که در این روز ها با کاهش محسوس قیمتی همراه هستند با فشار شدید عرضه آغاز کرد و بسیاری از سهام، باصف فروش به کار خود به پایان دادند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۷۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۲۵ هزار واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع ۷۵۰ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «شستا» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «زفجر»، «عالیس» و «خاور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد  و ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام  خارج کردند.

در بازار امروز ۳۳۵ نماد در محدوده مثبت و ۵۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۹۰ نماد در محدوده مثبت و ۲۱۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا