نوسازی ناوگان و رقابتی شدن بازار بلیت هواپیما

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نوسازی وتوسعه ناوگان هوانوردی، تنظیم عرضه و تقاضا و رقابتی شدن بازار بلیت هواپیما را از جمله برنامه های خود در این صنعت اعلام کرد.

محمد محمدی بخش در حاشیه مراسم تودیع معارفه خود به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره وضعیت صنعت هوانوردی اظهار کرد: مسلما موضوعاتی که در حکم از سوی وزیر  ابلاغ شده به عنوان سرلوحه  کار خود قرار خواهیم داد و در صنعت هوانوردی از سوی به هیچ وجه قانون گریزی را نخواهیم پذیرفت و با آن برخورد می کنیم و  از سوی دیگر یار و یاور ایرلاینها هستیم.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعات صنعت هوانوردی نوسازی و توسعه و گسترش ناوگان هوایی بوده که همواره مورد  تاکید وزیر راه وشهرسازی نیز بوده است اما دراین زمینه گام نخست اتکا به درون و درون زایی برای سرپا نگهداشتن دیگر هواپیماها است.

محمدی بخش ادامه داد: اگر عرضه و تقاضا  کنترل شود و بتوانیم بازار را رقابتی  کنیم قطعا در نرخ و قیمتها اثرگذار خواهد بود چرا که عرضه و تقاضا مهمترین فاکتور در این زمینه است.

پیگیری مشکلات بازنشستگان صنعت هوانوردی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: پیگیری موضوعات و مشکلات مبتلا به بازنشستگان صنعت هواپیمایی به ویژه بازنشستگان هما از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته و اخیرا وزیر راه و شهرسازی نامه ای را برای حل این مشکلات فرستاددند.

وی گفت: بازنشستگان صنعت هوانوردی از کل صنعت جدا نیستند اما حل مسئله حقوق و دریافتی آنها یکی از دغدغه های بازنشستگان است  که مسلما آن را پیگیری خواهیم کرد و به نتیجه خواهیم رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا