مدیرعامل هما رفت، سرپرست موقت آمد

در پی اتمام مأموریت علیرضا برخور از مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، به سرپرستی ایران ایر منصوب شد.

در همین خصوص رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حفظ سمت به سرپرستی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

پیش از این خبر استعفای مدیرعامل سابق ایران ایر در پی بروز مشکلات مالی و سختی در پرداخت حقوق پرسنل هما، منتشر شده بود که با مخالفت وزیر راه و شهرسازی روبه رو شد؛ اما با اتمام دوره مدیرعاملی برخور، وزیر راه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را موقتاً تا تعیین مدیرعامل جدید به سرپرستی هما منصوب کرد.

رستم قاسمی در حکمی، محمد محمدی بخش معاون خود و رییس سازمان هواپیمایی کشوری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» منصوب کرد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به محمدی بخش آمده است: نظر به سوابق و تجارب جنابعالی با حفظ سمت شما را به سرپرستی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم.

امیداست با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست های نظام از تمامی ظرفیت ها و استعداد های بالقوه وزارت خانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا