سازمان هواشناسی: عصر پنجشنبه تهران بارانی می‌شود


کارشناس سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد: تهران از بعدازظهر فردا، چهارشنبه، نیمه‌ابری همراه با گاهی وزش باد و بعدازظهر پنجشنبه ابری است و افزایش باد و احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی و آب‌وهوای امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه را تشریح کرد و گفت: امروز و فردا در شهر‌های صنعتی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، بارش پراکنده باران در استان‌های ساحلی و بخش‌هایی از استان اردبیل همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

وی افزود: فردا علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب و پنجشنبه در ارتفاعات دامنه‌های البرز مرکزی، شمال غرب سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی رگبار و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه برای جمعه از تداوم بارش باران در سواحل دریای خزر و مناطقی از استان‌های اردبیل و خراسان شمالی خبر داد و گفت: شنبه مجدداً برای شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشناسی تأکید کرد: از بعدازظهر امروز و فردا دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود.

نقشینه آسمان تهران را برای امروز و فردا صاف و غبارآلود دانست و گفت: تهران از بعدازظهر فردا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد است.

وی اضافه کرد: بعدازظهر پنجشنبه تهران ابری است و افزایش باد و احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: بیشینه دمای تهران امروز به ۱۸ درجه می‌رسد، چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ۱۶ و شنبه ۱۴ درجه خواهد شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا