آرامش و ثبات بر بازار محصولات پروتئینی حاکم است

با توجه به برنامه ریزی مناسب تولید و حجم واردات گوشت قرمز گرم و منجمد، کمبودی در عرضه ایام‌پایانی سال نداریم که بخواهد منجر به التهاب قیمت در بازار شود.

بررسی های میدانی از سطح بازار نشان می دهد که گوشت قرمز گرم و وارداتی، گوشت منجمد، ماهی و مرغ به وفور در سطح فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر موجود است به طوری‌که هیچ کمبودی در سطح عرضه وجود ندارد.

علیرضا پیمان پاک  قائم مقام وزیر جهاد در همین رابطه می گوید: برای اسفند ماه ۲ هزار تن گوشت گوسفندی منجمد وارد کشور شده که اکنون در سردخانه ها است و آخرین مراحل دامپزشکی و ترخیص را طی می کند. تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ هزارتن گوشت گوساله منجمد وارد می شود که صنف و صنعت و رستوران ها را پوشش می دهد.

در ادامه جبرئیل برادری رئیس جهاد کشاورزی تهران گفت: گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد در سطح شهرستان‌های استان و غرفه سازمان میادین تره‌بار با قیمت مصوب تنظیم بازاری در حال توزیع است و روند عرضه تا پایان ماه مبارک همچنان ادامه خواهد داشت.

برادری با بیان اینکه مشکلی در تامین و توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ در ایام پایانی سال نداریم، گفت : اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین التهابی در بازار شب عید، ایام نوروز و ایام مبارک ماه در تامین و توزیع این اقلام اتفاق بیفتد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا