رونمایی از پورتال اینترنتی جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

با توجه به ضرورت بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و لزوم بازنگری در ابزارهای اطلاع رسانی و ارتباطی، پورتال جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رونمایی شد.

بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیر روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: در عصر حاضر، گام برداشتن در مسیر روابط‌عمومی الکترونیک و دیجیتال، اجتناب‌ناپذیر بوده و بهره‌گیری از ابزارهای مهم در اختیار روابط عمومی‌ها برای اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی سریع، صحیح و شفاف اقدامات و رویدادهای سازمان به عموم مخاطبان و مراجعان سازمان اهمیت دارد که پورتال سازمان از ابزارهای مهم در این خصوص است و بازنگری و به‌روز رسانی آن ضروری است.

وی افزود: روابط‌عمومی سازمان نیز با درک این امر و با توجه به شناخت نیازهای اطلاعاتی مخاطبان و اهمیت مدیریت اطلاعات و ارتقای کیفی خدمات رسانی به مردم، مدیریت پورتال اصلی، هفت زیر پورتال شامل زیر پورتال انگلیسی، ویژه همکاران، پیشکسوتان و بازنشستگان، ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی، مرکز آموزش، مجمع جهانی راه (پیارک)، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و نیز ۳۳ زیر پورتال ادارات استانی را بر عهده دارد.

راجی نمای جدید مخاطب‌پسند پورتال سازمان با دسترسی بهتر و آسان‌تر به بخش‌های موجود، ایجاد بخش گزارش تصویری رویدادهای سازمان، اختصاص فضای بیشتر و بهتر به اخبار جاری، دسترسی بهتر به پایگاه‌های استانی در قالب نقشه و ایجاد بخش چند رسانه‌ای شامل اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، ویدئو و پادکست را از جمله تغییرات جدید پورتال سازمان ذکر کرد.

مشاور ریاست و مدیر روابط‌عمومی سازمان در خصوص بخش‌های مختلف پورتال سازمان گفت: خدمات، اطلاعات، آمار، دستورالعمل‌ها، فرآیندها، اطلاع‌رسانی، گالری، انتشارات، ارتباطات، شفافیت، روابط‌عمومی، پایگاه‌های ستادی و استانی، اخبار و میز خدمت الکترونیک از بخش‌های عمده پورتال سازمان هستند.

لازم به ذکر است، مدیریت پورتال سازمان از آبان ماه سال ۱۳۸۴ بر عهده دفتر روابط‌عمومی است که در این مدت، بارها اقدام به بازنگری، به‌روز رسانی و توسعه بخش‌های مختلف شده‌است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا