گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید

بازار سرمایه در این روز ها متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود، رفتار هیجانی دارد.

 بازار سهام در این روز ها و متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود رفتار هیجانی از خود بروز می دهد. در چنین شرایطی اگر چه بازار کار خود را با نزول آغاز کرد اما رفته رفته و در ساعات انتهایی بازار برخی از سهام شاخص ساز توانستند خود را به محدوده ی مثبت برسانند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۲۸۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۲۳ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «مارون» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «وبملت» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «خاور» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی است صندوق های طلا، با توجه به کاهش نرخ ارز غیر رسمی و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان، همگی کار خود را در دامنه ی منفی آغاز کردند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۶۴۴ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۲۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۹۸ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۴ نماد در محدوده مثبت و ۱۹۲ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا