چین می تواند بازار رمز ارزها را تغییر دهد

قیمت بیت کوین از ابتدای سال دو برابر شده بود، اما در ماه گذشته به دلیل ابهام در بازار کاهش یافت و ده ارز دیجیتال برتر اتریوم، BNB، XRP، دوج کوین، کاردانو، سولانا، ترون و پولیگون را تحت تاثیر قرار داد.

اکنون، پس از اینکه ایلان ماسک، گزارش‌هایی را منتشر کرد که برخلاف تصور عموم بود، هنگ کنگ چین اولین مجوزها را تحت نظام جدید کریپتو صادر کرد و تجارت آن را به بازار انبوه باز کرد.

اولین مجوزها این هفته به صرافی‌های بیت‌کوین و رمزارز HashKey و OSL اعطا شد و به آن‌ها اجازه ‌داد به مشتریان خرده‌فروش در شهر هنگ کنگ، منطقه اداری ویژه چین، خدمات رسانی کنند.

یکی از سخنگویان HashKey گفت که صرافی با موفقیت یک فرآیند ساده را برای دریافت مجوز برای گسترش دامنه کسب و کار خود از ارائه خدمات به سرمایه گذاران حرفه ای و کاربران خرده فروشی، انجام داد.
هیو مدن، مدیر اجرایی OSL در بیانیه‌ای گفت: این یک مزیت مهم برای اولین بار است.

در اوایل سال جاری، هنگ کنگ نظام جدید مجوز کریپتو را اعلام کرد که برای کمک به این شهر برای تبدیل شدن به یک مرکز جهانی رمزنگاری در بحبوحه سرکوب جهانی کریپتو بود که باعث شده برخی از بزرگترین شرکت های بیت کوین و کریپتو آمریکا برای حضور در آن تلاش کنند.

سرکوب بیت کوین، اتریوم و کریپتو در سال ۲۰۲۱ چین منجر به اخراج شرکت های رمزنگاری و به اصطلاح ماینرها شد که باعث سقوط ناگهانی قیمت شد.

برخی گفته اند که انتظار دارند بازگشایی چین برای بیت کوین و کریپتو باعث رونق بعدی قیمت شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا