آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس | این محور یک ماه مسدود می‌شود

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: به علت انجام عملیات کارگاهی، محور چالوس از امروز به مدت یک ماه مسدود می‌شود.

به ایمان محرابی از هشدار انسداد در محور چالوس در مسیر رفت و برگشت (محدوده سیاه‌بیشه بعد از پل زنگوله) در پی اجرای عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره‌های ریزشی و لق‌گیری خبر داد و افزود: مسافران پیش از عزیمت به این محور حتما از آخرین وضعیت این محور از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در پی اجرای عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره‌های ریزشی و لق‌گیری در حدفاصل سیاه‌بیشه تا پل زنگوله، محور کرج – چالوس(مسیر رفت و برگشت)، مسدود می شود.

او بیان کرد: بازه زمانی عملیات این محور از امروز ۲۳ مهر تا ۲۴ آبان طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مستثنی هستند.

محرابی نیا اضافه کرد: موقعیت دقیق اجرای عملیات: کیلومتر ۵۱ تا ۶۹ محور چالوس بوده و محور چالوس در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا