رشد ۶.۱۵ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۹۵روز معاملاتی، با ثبت ۸۴هزار و ۱۴۶واحد افزایش، معادل ۶.۱۵ درصد رشد کرده است.

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۸۶۹میلیارد و ۶۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۵۰۳۴هزار و ۷۳۷میلیارد ریال در بیش از ۴۹میلیون و ۸۴۹هزار و ۷۲۶دفعه طی ۹۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۹۳میلیارد و ۷۶۰میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۳۶۸هزار و ۱۵۴میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۹۵روز، با ۸۴هزار و ۱۴۶واحد افزایش، معادل ۶.۱۵ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۴۵۱هزار و ۳۹۶واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۵۰هزار و ۸۰۸واحد افزیش، معادل ۱۴.۵۹درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۹۹هزار و ۷۶واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۳۰هزار و ۸۵۳واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۹۴هزار و ۹۶۴واحد و شاخص بازار دوم با ۲۶۵هزار و ۴۲۷واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۲۴هزار و ۸۵۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۹۰درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۰.۳۷ درصد افزایش همراه شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا