پیش‌بینی جابه‌جایی ۳۰۰ میلیون مرسوله پستی تا پایان سال

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در حال حاضر که یک ماه به پایان سال مانده پیش بینی ما برای پایان سال جابه‌جایی ۳۰۰ میلیون مرسوله است و این روندی بوده که هر سال با آن رو به هستیم و برای آنکه غافل‌گیر نشویم، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

محمود لیائی، درباره تعداد مرسوله‌های ارسالی و آخرین وضعیت آن اظهار کرد: ما امسال با افزایش ۶۰ میلیون مرسوله پستی به شهرک‌ها و شرکت‌های پستی مواجه بودیم و سال گذشته حدود ۲۴۵ میلیون مرسوله جابه‌جا کردیم.

وی افزود: الان که یک ماه به پایان سال مانده و پیش‌بینی ما برای پایان سال جابه‌جایی ۳۰۰ میلیون مرسوله است که با رشد ۶۰ میلیونی مواجه هستیم و پیک آن برای جمعه سیاه بلک فرایدی بود و به نوعی با انبوه مرسوله پستی غافل گیر شدیم.

لیائی درباره روند فعالیت شرکت ملی پست و افزایش ترافیک مرسولات در ماه آخر سال ۱۴۰۲ تشریح کرد: این روندی است که هر سال با آن رو به رو هستیم و برای آنکه غافل‌گیر نشویم در این زمینه برنامه‌ریزی کرده ایم. معمولا ۳۵ درصد کل مرسولات پستی در سه ماه پایانی سال جابه‌جا می‌شود و هرچه قدر به انتهای سال نزدیک می‌شویم، پیک کار ما بیشتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: بنابراین ما شیفت‌های کاری خود را بیشتر کرده‌ایم و مرخصی همکاران را کم کردیم تا بتوانیم از پس افزایش مرسوله بر بیاییم و کم‌ترین تأخیر و بی‌ترتیبی را در عملیات پستی داشته باشیم. الحمدالله ساز و کارهایی که در نظر گرفته شده تا به الان جواب داده و ما ناوگان پستی خود را به روز کردیم.

وی در پایان گفت: نزدیک به یک ماه گذشته حدود ۱۰۰۰ موتور سیکلت جدید برای توزیع وارد شبکه پستی کردیم و می توان گفت این آمادگی را داریم که کمترین تأخیر را نسبت به سال‌های گذشته در ارسال مرسولات مشتریان خود خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا