جزئیات اعزام زوار اربعین‌ با ۳ شیوه حمل‌و‌نقل‌ و قیمت‌ بلیت‌ها

جابه‌جایی زوار اربعین از ۱۶ شهریور تا ۳۱ شهریور، انجام ۱۶۰ پرواز در هفته برای اعزام زوار از ۱۷ فرودگاه، فعالیت ۲۴ ساعته ریل‌باس بین خرمشهر و شلمچه و اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای‌ ایمن‌سازی‌ مسیرهای پایانه‌های مرزی، از مواردی بود که در گفت‌و‌گوی معاون حمل و نقل وزیر راه با فارس درباره سفرهای اربعین مطرح شد.

سعید مؤذنی: همه ساله و در آستانه اربعین حسینی ده‌ها میلیون‌‌‌ زائر و عاشق اباعبدالله از نقاط مختلف دنیا به سفر زیارتی کربلا می‌روند و در کشور ما هم میلیون‌‌ها زائر آماده این سفر معنوی می‌شوند.

پیش از شیوع کرونا و در سال ۹۸ حدود ۳ میلیون زائر حسینی از کشورمان عازم سفر زیارتی اربعین شدند، امسال و با توجه به انجام گسترده واکسیناسیون کرونا در کشور، پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ میلیون زائر عازم سفر زیارتی اربعین شوند.

طبق اعلام قبلی وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد اربعین، با توجه با اینکه امسال اربعین حسین روز ۲۶ شهریور است، طرح سفرهای زیارتی اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خواهد بود درواقع پیش‌،روش بلیت سفرهای اربعین برای ناوگان هوایی، قطار و ناوگان اتوبوسرانی برای بازه زمانی‌ ۱۶ شهریور تا ۳۱ شهریور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا